Och jag var full

åh jag var dum
ÅH JAG RAMMLA PÅ ALLT



Alla hjärtans dag
OCH NÅGON FÅR FÖR SIG ATT GÅ UT

Någon får för sig att dricka Tequila,,,


EN IDÉ SOM SÅHÄR I EFTERHAND INTE KÄNDES SÅ LYCKAD


Efter den första tänkte jag för mig själv
ATT JAG ANTAGLIGEN INTE BORDE DRICKA MER


Men sen, 20 minuter senare
 står man likt förbannat där med en till.

In på Ferrum
OCH SEN ÄR DET SVART
Minns ungefär ingenting alls.


Enligt ett ögonvittne grät jag iallafall hela vägen hem från krogen..
ETT AV MINA BÄSTA PARTYTRICK JAG BRUKAR KÖRA MED


24h efter att krogen stängt mådde jag fortfarande illa.
En hel dag helt förstört.,,,,,,


Jag ska aldrig mer i hela mitt liv dricka alkohol igen.
KAN INTE FÖRSTÅ HUR MAN KAN GÖRA SÅ MOT SIG SJÄLV

aldrig aldrig aldrig mer.


Fick iallafall blommor i lördags (:
(att jag sen köpte dom till mig själv talar vi tyst om)


Vill man ha något gjort,
FÅR MAN GÖRA DET SJÄLV!


Lina R

Så det brukar låta ;). Lik förbannat står man där nästa helg igen...

2009-02-16 / 19:53:22
URL: http://linas.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida