När du träffat botten

12 februari, torsdag
OCH DENNA VECKA ÄRE VINTERKRÄKSJUKAN SOM GÄLLER!

Jag har naturligtvis inte det på riktigt.
men jag TROR såklart att jag har det.
ALTERNATIVT KOMMER FÅ DET



Syrran m. familj var sjuka för nån dag sen
.
Och så fort man hör orden spy och magsjuka.
KÄNNER MAN SIG GENAST DÖSJUK!
illamående och magsmärtor och gud vet vad




Oljemålning,
och Victoria testar penslarna...





På lördag är det alla hjärtans dag och jag vill ha rosor, choklad, geléhjärtan, presenter
OCH ALLT ANNAT ROMANTISKT SOM MAN NATURLIGTVIS ALDRIG KOMMER FÅ!



 
I natt drömde jag att jag blev dumpad
SAMT ATT JAG VAR GRAVID!

Tre 30cms dockor födde jag därefter fram,
två stycken vita
PLUS EN SVART !!

underbart,..


annmaret&johanna

En SVART? herreguu..Inte illa ;)

2009-02-13 / 18:24:40

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida