"Om människan var skapad för att gå hade hon fått fyra ben

..istället har hon två - ett för var sida av en häst"



Inscannad bild. Stör mig lite på vissa grejer.
MEN ANNARS HELT OKEJ!



Överväger att anmäla mig till ridlektioner igen.
Dock är jag inget big fan av Kiruna Ridklubb.

Massa sönderridna ridskolehästar och gnälliga tanter som tycker att dom är såååå himmla bra.
..är ju hästar man saknar, inte dom där tanterna,...

Nä, jag vet inte,..
det är ju såklart inte fel på alla tanter där!



Fick värsta idéen nu också.


om , , ,

Tina

Kul att du gillar mine verk.



Kul med ytterligare en konstblogg i blogg-världen. Ska kika runt lite på dina alster.

2009-08-14 / 07:07:39
URL: http://trueborn.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida