Och jag var full och jag var dum

Och jag ramla på allt.

Idag är det söndag
OCH MAN KÄNNER SIG SOM VANLIGT INTE LIKA COOL SOM IGÅR



"Ju mer man dricker, ju roligare blir det" och "fullast vinner"
är begrepp som  just nu inte känns fullt lika logiska.



Rosévin, arrandancit, minnesluckor, minnesluckor,minnesluckor
Och sen avslutade jag kvällen genom att slå en hockeyklubba i skallen på en karl!


Hemmasydd kjol och 7år gammalt linne.


Nu ger jag upp.
Imorgon börjar jag mitt nya liv igen.
Växer upp. Blir nykterist.
OCH SLUTAR SVÄRA


 om , , ,

sofie

sv: ja, rosa är finast :)

2009-08-23 / 22:41:52
URL: http://sofieantonsson.blogg.se/
Louise - Paper and Pen

Ja visst blir man sugen att börja rita med lite konstiga saker som typ nagellack och läppstift när man ser sånt! Du borde kolla in dom andra grejerna han/hon gör. Det finns ett porträtt som görs i ketchup och strips! Skit häftigt!!



Vart fick du tag på hockeyklubban om jag får fråga? och varför slå den i huvudet på stackarn? :P

2009-08-24 / 17:04:53
URL: http://paperandpen.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida