När du tagit första bästa tåg

OCH GÖR VAD SOM HELST FÖR EN DIALOG
När du står sist i kön
Kom ihåg mig då






Skulle aldrig i livet fått för mig att måla en lök och en potatis
OM JAG INTE BLEV TVINGAD

Hur kul är det egentligen,
rotfrukter,..









Saker man kan göra när man har tråkigt:

1: Om din pojkvän stukat foten
STÄLL DIG PÅ DEN

Helt klart ett bra sätt att få lite uppmärksamhet på....



2: Om du ska åka tåg
MISSA TÅGET

Underbart att göra när man stigit upp kl 5,
OCH HELST AV ALLT BARA VILL SLÄNGA SIG PÅ TÅGET Å SOVA HELA VÄGEN HEM


Ääääh, då kan juu missa de istället
FÖR DE VAR PRECIS VAD JAG GJORDE I LÖRDAGS I BODEN


Åh ska man hem till Kiruna går det naturligtvis inget annat senare tåg.
SÅ DÅ KANSKE MAN HAMNA MAN PÅ NÅNSLAGS HUSFEST UTE I SÄVAST ISTÄLLET

Så kan de gå!


Ihelg äre västerbotten som är planen.
Umeå, Yttertavle
OCH ALLTSÅNTDÄR


Fast vet inte om jag känner mig så sugen på det....
sitta på tåget hela dagen imorrgon,,,,7 timmar dit,
Sen 7 timmar hem när helgen är slut...


Då kan man ju istället frenetisk slå skallen i väggen ett par gånger,
KRYPA FRAM Å TILLBAKA TILL KROGEN

Åka skidor
ALTERNATIVT GÖRA SÅNT MAN EGENTLIGEN BÖR GÖRA!




S a r a

HAHAHAHA, du skriver så roligt så jag tror jag garvar ihjäl mig! :D:D:D

2009-04-02 / 16:18:29
URL: http://saaramarklund.blogg.se/
annmaret

Jag tycker det andra alternativet låter mycket bättre ;)

2009-04-02 / 20:11:24

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida