God jul fru Hjärter Dam och Fröken Svår


Juldan, hem från krogen innan 2, gråta en skvätt
SOMNA


Med gå menar jag naturligtvis krypa.
Och med en skvätt menar jag naturligtvis STÖRTBÖLA*


Anledningen till att jag kröp var såklart inte för att jag var full.
UTAN FÖR ATT DE VAR HALT
jävligt halt.


Rammla, ställa sig upp, gå 3 steg,
rammla, ställa sig upp, gå två streg,
rammla, ställa sig upp, ett steg,
rammla..


Eller tja, antagligen ligger jag inte uppochner i snödrivan och pratar med mig själv lika många gånger,
NÄR JAG ÄR UTE OCH GÅR I NYKTERT TILLSTÅND

Men vad vet jag.


Jag-hoppas-ingen-ser-mig-moment, 
ungefär.


Annandag jul. Bakis hela dagen, kravla sig upp vid 19-tiden
OCH SPRÄTTA NÄSTA CIDER

 

Söndag natt och nu väntar jag bara på att jag ska självdö.
(jo, justde jag väntar på nyår och tills jag får blanda drinkar igen)


Julen än slut.
OCH DET ÄR JAG OCKSÅ!!!!


(och nää, ja grät nog inte alls, )
MEN DE LÄT SÅ BRA ATT SKRIVA LIKSOM!!)



Anonym

Hallå vart var du ut på juldagen? Jag var minsann på ferrum men såg ingen Lisa Lans!

2008-12-28 / 19:51:13
Lans

Så klart att jag var på ferrum då! Hur kunde du missa mig? Jag som är så lång å ståtlig!! öööh

2008-12-28 / 21:07:19
URL: http://lans.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida